JohnyB » 17 сен 2024, 19:26
За останні роки зростає популярність онлайн-покупок, а отже, і кількість споживачів, які зіштовхуються з проблемами віртуальних торгівельних платформ. Як вирішувати спірні ситуації між покупцями та продавцями у віртуальному середовищі? Які правові механізми інституцій можуть захищати права споживачів у цифровій ері? Приєднуйтеся до обговорення та діліться своїм досвідом у сфері онлайн-торгівлі!
За останні роки зростає популярність онлайн-покупок, а отже, і кількість споживачів, які зіштовхуються з проблемами віртуальних торгівельних платформ. Як вирішувати спірні ситуації між покупцями та продавцями у віртуальному середовищі? Які правові механізми інституцій можуть захищати права споживачів у цифровій ері? Приєднуйтеся до обговорення та діліться своїм досвідом у сфері онлайн-торгівлі!